Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Επιστολή Μπ. Ακριβόπουλου προς ναυτοδικείο Πειραιώς

Επιστολή Μπ. Ακριβόπουλου προς ναυτοδικείο Πειραιώς

Προς:
κ. Καλλινώ Μαντζούκα
Στρατ. Δικαστή,
Εισαγγελέα Ναυτοδικείου Πειραιώς
14/3/2011
Αξιότιμη κ. Μαντζούκα,
Με την παρούσα σας επιστρέφω εσώκλειστη την κλήση κατηγορουμένου που μου αποστείλατε για να δικαστώ ως ανυπότακτος (διάβαζε: αντιρρησίας συνείδησης) από το ναυτοδικείο Πειραιά. Αυτή η κλήση είναι εντελώς απαράδεκτη. Είμαι και παραμένω πάντα πολίτης, όχι στρατιώτης. Εσείς ως στρατοδίκης δεν έχετε καμιά δικαιοδοσία να μου στέλνετε τέτοιου είδους χαρτιά.
Σε περίπτωση πάντως που θα επιμείνετε στη δίωξή μου, θα ήθελα να σας δηλώσω ότι δεν σκοπεύω να παραστώ στο δικαστήριο την καθορισμένη ημερομηνία, ούτε να διορίσω δικηγόρο ή με όποιον άλλο τρόπο να προσδώσω νομιμότητα σε αυτήν την παράνομη δίκη. Και φυσικά, αρνούμαι παντάπασι να τακτοποιήσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις. 
Αυτές επίσης δεν τις αναγνωρίζω, γιατί έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την πασιφιστική μου βούληση και συνείδηση. Δεν δέχομαι να πιάσω όπλο, ούτε να δουλέψω αμισθί στα κάτεργα του ελληνικού στρατού, ούτε -κυρίως- να παραδώσω οικειοθελώς τον εαυτό μου στον όποιο ψυχασθενή λοχαγό του στρατεύματος, για να διασκεδάσει βγάζοντας σαδισμό και άχτι πάνω μου. Δεν πιστεύω σε καμιά πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια ή όποιο άλλο ανώτερο ιδεώδες που ωθεί τους ανθρώπους να αλληλοσφάζονται. Δεν θα παραστήσω ποτέ τον ένοπλο προστάτη κανενός. Αν λοιπόν τελικά με καταδικάσετε, δεν έχετε παρά να έρθετε να με συλλάβετε. Η διεύθυνση σάς είναι δυστυχώς γνωστή.
(Την παρούσα κοινοποιώ στον υπουργό άμυνας, στο Σύνδεσμο Αντιρρησιών Συνείδησης, στη Διεθνή Αμνηστία, στον Συνήγορο του Πολίτη, στο Ευρωπαϊκό Γραφείο για την Αντίρρηση Συνείδησης και στον τύπο. )
με εκτίμηση,

Μπάμπης Ακριβόπουλος
ολικός αρνητής στράτευσης
μέλος Συνδέσμου Αντιρρησιών Συνείδησης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου