Πήγα που λέτε να περάσω
ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο
του κουνιάδου μου, μαζί πήγαμε δηλαδή, αλλά έκανα εγώ τον οδηγό γιατί
αυτός είχε πρόβλημα στο χέρι. Πήγαμε σε ιδιωτικό και χωρίς ραντεβού.
Ωραία πράγματα, καφεδάκι, πολυθρόνες, τηλεόραση. Θυμήθηκα τότε που τα
ΚΤΕΟ ήταν μόνο Δημόσια, τι ταλαιπωρία στο χειμωνιάτικο κρύο ή την
καλοκαιρινή ζέστη, το ραντεβού να είναι πάντα στο περίπου, το κόψιμο να
πηγαίνει σύννεφο για να ξαναπάς και να ξαναπληρώσεις παράβολο, ή να
πληρώσεις
κάπως αλλιώς. Είχε στηθεί και μια
φάμπρικα,
έδινες κάτι στον «γνωστό», έδινε κι αυτός κάτι στον μέσα «γνωστό» και το
χαρτί ερχόταν στα χέρια σου χωρίς καν να πάει το αυτοκίνητο για έλεγχο.
Κάποια στιγμή ήρθε επιτέλους η ώρα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Και δεν
είναι μόνο η άνεση και το πολιτισμένο περιβάλλον, υπάρχουν κι άλλα πιο
σημαντικά. Πρώτα πρώτα, σε 15-20 λεπτά έχεις τελειώσει. Πληρώνεις όσο
και στο Δημόσιο και φεύγεις σαν κύριος και
ΧΩΡΙΣ προβλήματα.
Για το συγκεκριμένο όχημα δεκαπενταετίας, είναι
γεγονός ότι υπάρχει μια αδιαφορία από τον ιδιοκτήτη του, με δεδομένο ότι
δεν κάνει πάνω από 1000 χλμ. το χρόνο κι αυτά μέσα στην πόλη. Το ‘χει
έτσι, για ώρα ανάγκης που λένε. Είχε λοιπόν από την τελευταία φορά που
πέρασε ΚΤΕΟ (προ διετίας) διαρροή λαδιών η οποία συνέχισε να υφίσταται
και στα δυο χρόνια που μεσολάβησαν προστέθηκε και μια διαρροή βαλβολίνης
από φθαρμένη φούσκα. Όπως είδαμε στο συνεργείο πριν πάμε στο ΚΤΕΟ, όλη η
κάτω αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου ήταν λερωμένη από τις βαλβολίνες
που ταξίδευαν με τον αέρα. Τα μπροστινά αμορτισέρ «τερμάτιζαν» (το
αισθανόσουν στο οδήγημα) και τα λάστιχα είχαν αλλαχτεί προ τετραετίας.
Το πίσω αριστερό φώς πορείας είχε καμένο λαμπάκι. «Θα επισκευάσω μόνο αυτά που θα μου πουν στο ΚΤΕΟ»
αποφάσισε ο κουνιάδος. -Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου τα αμορτισέρ και τα
λάστιχα μπορεί να σε σκοτώσουν… Τίποτα αυτός, «σιγά τις διαδρομές που
κάνω»…. Φεύγοντας από το ΚΤΕΟ με ρώτησε «Τώρα τι λες;» Τι μπορούσα να
πω, είχαμε πάρει το χαρτί χωρίς ΚΑΜΙΑ παρατήρηση, άρα και τα καυσαέρια ήταν εξ ίσου «εντάξει» όπως και τα φρένα.
Κι αναρωτιέμαι, η ίδρυση ιδιωτικών ΚΤΕΟ αποφασίστηκε για να έχει
επιλογές και να διευκολύνεται ο πολίτης, ή για να βγάλουν κάποιοι λεφτά.
Από την φάμπρικα των δημοσίων ΚΤΕΟ, περάσαμε στο «Περάστε κόσμε»
Υ.Γ Και μην διανοηθεί κανείς να με εγκαλέσει για συκοφάντη, γιατί έχω το χαρτί και το αυτοκίνητο δεν έχει επισκευασθεί ακόμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου