Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Το φως στο τούνελ (ταμπουρωμένος)

Το φως στο τούνελ (ταμπουρωμένος)

Θωμάς Ξωμερίτης

Λίγοι ζούμε πλέον στην πολυκατοικία, ελάχιστοι ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές, τα περισσότερα διαμερίσματα κλειστά.  Ασκούμε κοινή διαχείριση, τα κοινόχρηστα συλλέγονται στο mini market που έχει ένας από τους ιδιόκτητες.  Όταν αυτός έδωσε προτεραιότητα στην πληρωμή για τον καθαρισμό και τη συντήρηση του ανελκυστήρα, χωρίς να μας πει, αφέθηκε το κοινόχρηστο ηλεκτρικό απλήρωτο.  Ένα μήνα πριν, έκοψαν το ρεύμα.  
Ανεβοκατεβαίναμε τη σκάλα στο σκοτάδι, με τα κινητά στο χέρι να φωτίζουν σαν ακολουθία επιταφίου.  Αναλάβαμε τρεις να μαζέψουμε τα λεφτά από απλήρωτα κοινόχρηστα, χτυπώντας πόρτες ή τηλεφωνώντας σε ιδιοκτήτες μ’ απλήρωτους λογαριασμούς από ενοικιαστές κι από κλειστά διαμερίσματα.  Γνωρίστηκα και με τους Σομαλούς από κάτω, τους οποίους έβλεπα με καχυποψία, ότι θα στριμωχτούν είκοσι μέσα στο σπίτι.  Ως Βρετανός μου συστήθηκε αρχικά, εξίσου καχύποπτος κι ο ίδιος με μένα στην προσπάθειά μου να επικοινωνήσω μαζί του, να του εξηγήσω.  Ποιος ξέρει τι προσδοκίες έχουν τρεις Σομαλοί που ζουν στην Αθήνα; ένας άντρας, μια γυναίκα κι ένας έφηβος (ανιψιός κατά τα λεγόμενά του)· με τ’ ανύπαρκτα ελληνικά τους, τα σπασμένα αγγλικά τους, τις δύο καρέκλες, το ένα laptop και τα στρωσίδια στο πάτωμα.
Έχω οχυρωθεί στο διαμέρισμα, πίσω από πόρτα ασφαλείας κι ανεξάρτητη θέρμανση από φυσικό αέριο.  Με το διπλανό, βάψαμε το διάδρομο και την πόρτα του ασανσέρ στον όροφο, κρεμάσαμε νέο φωτιστικό κι αυτός όμορφα καδράκια.  Τα πράγματα θα χειροτερέψουν, έρχεται και η εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης· ότι πιο άστοχο, οδυνηρό κι αντιλαϊκό μέτρο μπορώ να σκεφτώ.    

Θα μπορούσα να αφιερώσω αυτό το blog, όπως μου λέει στιγμές η συνείδησή μου, αποκλειστικά σ’ όσα βιώνω ταμπουρωμένος στο κέντρο της πόλης, το δίχως διαχειριστή, με τα γραφεία της Χρυσής Αυγής δύο τετράγωνα πιο κάτω, πάντα διαθέσιμα και πρόθυμα ν’ αναλάβουν.

θα στραγγάλιζε τη διάθεση μου όμως, η οποία βλέπει το blog σαν μέρος της καθημερινής μου, της αθηναϊκής ρουτίνας· θα το πέθαινα από ασφυξία.
 http://xomeritis.blogspot.gr/2012/07/blog-post_12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου