Το πρόβλημα είναι σοβαρότατο, με παραμέτρους πολύ περισσότερες απ’
όσες μάς επιτρέπουν να δούμε οι ιδεολογικές ή συμφεροντολογικές
παρωπίδες μας. Και μία από τις αιτίες της τωρινής οξύτητάς του είναι η
στάση της πολιτείας: τα κυβερνήσαντα κόμματα, καθένα με τη σειρά του,
γνώριζαν ότι μεγάλο τμήμα της ανάπτυξης των προηγούμενων χρόνων
οφειλόταν στην ανασφάλιστη και πάμφθηνη εργασία που εξαναγκαστικά
παρείχαν οι μετανάστες. Ως και το «θαύμα» των Ολυμπιακών, με τα έργα που
εσκεμμένα αφέθηκαν για την τελευταία στιγμή ώστε να θεωρηθούν
πολυτέλεια οι διαγωνισμοί, οφείλουν εν πολλοίς στους κάθε χρώματος
«μαύρους» την έγκαιρη πραγματοποίησή τους.
Κάποιοι, λοιπόν,
καρπώθηκαν τα κέρδη της φτηνής εργασίας και ανέβηκαν στην κοινωνική
κλίμακα, σαρκάζοντας όποτε άκουγαν για φορολογική συνείδηση κ.τ.λ. Οι
ωφελημένοι, είτε προύχοντες των αγροτικών περιοχών ήταν είτε εργολάβοι,
βουλκανιζατεράδες, κτηνοτρόφοι ή επαγγελματίες του τουρισμού, εν
αντιθέσει με τους μετανάστες, ψήφιζαν. Ηταν κομμάτι του κοινωνικού
κατεστημένου, του κομματικού συστήματος, του πελατειακού κράτους. Κι
έτσι έμενε στα αζήτητα η νομιμότητα που επικαλείται τώρα η κυβέρνηση
(και η ΔΗΜΑΡ;). Αλλωστε, ποιος θα γηροκομούσε τους υπερήλικους συγγενείς
μας; Ποιος θα έδινε ζωή σε χωριά που έσβηναν; Ποιος θα συνέβαλλε στην
άμβλυνση του δημογραφικού προβλήματος; Και ποιοι θα συνέδραμαν στην
υποστύλωση των υπό κατάρρευση ασφαλιστικών ταμείων.
Τα ξέρουμε
όλοι όλα αυτά. Αλλά τα κρύβουμε κάτω από το χαλί της ευαισθησίας και της
συνείδησής μας, αφήνοντας έξω μόνο το έγκλημα. Γιατί τώρα προέχουν
άλλα. Τώρα τον τόνο τον δίνει ο φόβος, γνήσιος ή καλλιεργημένος. Τώρα η
«Χρυσή Αυγή», με υμνητές του Χίτλερ στους κόλπους της, είναι στη Βουλή
και δίνει τη γραμμή, αφού υπερκέρασε τον «λάιτ» ΛΑΟΣ.
Αλλά τόσος
κυνισμός πού βρέθηκε; Ποιος αρρωστημένος νους-νουνός αποφάσισε γελώντας
σαρκαστικά να ονομάσει «Ξένιο Δία» το πογκρόμ; Υπάρχουν πιο ταιριαστά
πλάσματα για να αναστήσουν οι ελληνολάτρες ονοματοδότες μετά τον
Ξενοκράτη, τον Τειρεσία, τον Καλλικράτη κ.ά. Υπάρχει ο Κέρβερος, οι
Εκατόγχειρες, ο Πανόπτης Αργος. Υπήρχε, χειρότερος απ’ όλους άρα και
καταλληλότερος, ο Κύκλωπας Πολύφημος, όπως θα ξέρουν όλοι όσοι
κινητοποιήθηκαν για να «αποδείξουν», διαστρέφοντας και διαβάλλοντας τα
παραδεδομένα, ότι ο Ξένιος Δίας προστάτευε μόνο τους Ελληνες
διαφορετικών πόλεων και όχι τους εθνικά ή φυλετικά ξένους.
Στην
«Οδύσσεια», λοιπόν, οι Ιθακήσιοι φτάνουν στη γη των Κυκλώπων και ο
Οδυσσέας προσπέφτει στον Πολύφημο, λέγοντας (μτφρ. Δ.Ν. Μαρωνίτης):
«Σεβάσου τους θεούς· είμαστε / ικέτες σου· κι ο Δίας εκδικείται και τους
ικέτες και τους ξένους, / ο Ξένιος Δίας που τιμώντας τους ξένους
συντροφεύει». Αν η αιγίδα του Ξενίου Διός κάλυπτε μόνο τις ελληνικές
πόλεις, όπως διατείνονται οι ανασκευαστές, κανένα δικαίωμα δεν θα είχε ο
γνώστης Οδυσσέας να ζητήσει από τον Κύκλωπα να σεβαστεί τον φιλόξενο
αρχιθεό. Εκτός και αποφασίσουμε ότι ο αναιδής, απολίτιστος και ξενοφάγος
Πολύφημος ήταν Ελληνας. Ηταν;
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου