Η φωτογραφία της χρονιάς
“Το μαρτύριο”
Η φωτογραφία του Αλέξανδρου Μιχαηλίδη με τον αιμόφυρτο Ιερισσιώτη ανάμεσα στις μπότες των ΜΑΤ από τη μεγάλη διαδήλωση της 21ης Οκτωβρίου, είναι για εμάς η φωτογραφία της χρονιάς.
Αυτή η φωτογραφία μιλά και ρωτά τον καθένα: «Τι δεν καταλαβαίνεις;». Αυτή η φωτογραφία χωρίς λόγια δείχνει την βαρβαρότητα των ΜΑΤ και της εντολοδόχου κρατικής εξουσίας κατά των απλών διαδηλωτών στις Σκουριές, που καταδίκασε στην έκθεσή της και η Διεθνής Αμνηστία. Αυτή η φωτογραφία του αιμόφυρτου ήσυχου οικογενειάρχη Ιερισσιώτη δείχνει ότι «φτύνουν αίμα» οι κάτοικοι, διαμαρτυρόμενοι για το μεγαλύτερο οικονομικό και περιβαλλοντικό έγκλημα.
Δείχνει τον φασισμό των υπηρετών της “δημοκρατίας”, σε όλο του το μεγαλείο. Δείχνει ότι η ανάπτυξη που επέλεξαν για τον τόπο μας αυτοί που λήστεψαν και πτώχευσαν την Ελλάδα, μπορεί να επιβληθεί μόνο με τη βαρβαρότητα των ΜΑΤ.
Αυτή η φωτογραφία μιλά και ρωτά τον καθένα: «Τι δεν καταλαβαίνεις;». Αυτή η φωτογραφία χωρίς λόγια δείχνει την βαρβαρότητα των ΜΑΤ και της εντολοδόχου κρατικής εξουσίας κατά των απλών διαδηλωτών στις Σκουριές, που καταδίκασε στην έκθεσή της και η Διεθνής Αμνηστία. Αυτή η φωτογραφία του αιμόφυρτου ήσυχου οικογενειάρχη Ιερισσιώτη δείχνει ότι «φτύνουν αίμα» οι κάτοικοι, διαμαρτυρόμενοι για το μεγαλύτερο οικονομικό και περιβαλλοντικό έγκλημα.
Δείχνει τον φασισμό των υπηρετών της “δημοκρατίας”, σε όλο του το μεγαλείο. Δείχνει ότι η ανάπτυξη που επέλεξαν για τον τόπο μας αυτοί που λήστεψαν και πτώχευσαν την Ελλάδα, μπορεί να επιβληθεί μόνο με τη βαρβαρότητα των ΜΑΤ.
Δείχνει την άκαμπτη βούληση των κατοίκων
να δώσουν τα πάντα για να προστατεύσουν τον τόπο τους από την απόλυτη
καταστροφή, για να μην προσχωρήσουν στην μερίδα αυτών που «μαζί τα
φάγανε». Αυτή η φωτογραφία δείχνει… δείχνει… δείχνει.
Για όσους ασχολούνται με τη φωτογραφία, αυτή η φωτογραφία προτείνεται για φωτογραφία της χρονιάς εκτός από τα παραπάνω, και για τις φοβερά αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες τραβήχθηκε. Τα ΜΑΤ είχαν εξαπολύσει άγριο ανθρωποκυνηγητό, η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική, δεν μπορούσες να σταθείς από τα καπνογόνα, τα ΜΑΤ επιτίθονταν εναντίον οποιουδήποτε φωτογράφιζε ή βιντεοσκοπούσε, οι κάτοικοι έτρεχαν για να ξεφύγουν από τα ΜΑΤ κι από τα δακρυγόνα. Παρά τις δύσκολες συνθήκες, ο φωτογράφος, σκύβοντας στο επίπεδο της γης (για να έρθει σε ευθεία με το αιμόφυρτο πρόσωπο) τράβηξε μια φωτογραφία που είναι απόλυτα εστιασμένη, απόλυτα ευκρινής και απόλυτα κεντραρισμένη.
Για όλους αυτούς τους λόγους δικαίως οι
κάτοικοι της Β. Χαλκιδικής ανέδειξαν αυτή την φωτογραφία ως την καλύτερη
φωτογραφία για το 2012, δίνοντάς της τον τίτλο: «ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου