Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

μια εικόνα εξαθλίωσης

μια εικόνα εξαθλίωσης



Βρήκα τη φωτογραφία από μια φίλη στο facebook.
Τι σχολιασμό να κάνεις και για ποιο λόγο; Μήπως δεν τα περιμέναμε; Μήπως δεν υπήρχαν και πριν την “κρίση”;
Θυμήθηκα ότι και το δικό μου λάδι τελειώνει και ξαφνικά ένιωσα άσχημα. Εγώ δεν είμαι σε αυτή τη κατάσταση. Έχω να αγοράσω. Έχω δουλειά ακόμα και ας είμαι κοντά δύο μήνες απλήρωτος. Όλα δείχνουν πως αύριο η απεργία θα είναι υποτονική. Μόνο οι μπάτσοι θα έχουν πιάσει δουλειά από το πρωί. Τυχεροί και αυτοί, δεν έχουν να ασχοληθούν με το αν τελειώνει το λάδι. Από καμιά φορά μόνο ζητάνε καμιά φορτωτική σφαίρες παραπάνω μη τυχόν και τους ξεμείνουν. Βλέπεις καμιά φορά γυρνάει πολύ απότομα ο ταξικός και κοινωνικός τροχός και οι σφαίρες μπορεί να χρειαστούν. Προς το παρόν ..Παπαδήμος….

 

Τάξη καμιά, ασφάλεια καμιά -με εξαίρεση τους ασφαλίτες στη Στουρνάρη και τους γύρω δρόμους, σε κάθε ημέρα γενικής απεργίας, που παριστάνουν τους προστάτες της δημοκρατίας με τον φραπέ στο χέρι-.
Ησυχία όμως μπόλικη. Ευχάριστη νότα η κάρτα που εκπέμπει το ALTER με τα αιτήματα των απλήρωτων εργαζόμενων. Βλέπεις αν τελειώνουν τα φραγκάκια τελειώνει και το θέαμα και μένουν μόνο οι απολυμένοι. Πέντε συνάνθρωποι,συνάδελφοι και σύντροφοι μένουν μέσα στο κτήριο του ALTER γιατί τους έκαναν έξωση από τα σπίτια τους. Να υποθέσω ότι οι σπιτονοικοκύρηδες που απαίτησαν τις εξώσεις, είναι και τηλεθεατές του κ. Χατζηνικολάου που έκανε μέχρι τώρα “επανάσταση” στον ALTER για τα άδικα του μνημονίου και το “δίκιο” του έθνους. Πολλές μαλακίες μαζεμένες η μια πάνω στην άλλη.
Καημένο εθνικό θέαμα τι σου έμελλε να πάθεις. Σκέτη χωματερή απαισιοδοξίας.
Λέω να κατέβω στην πορεία της απεργίας.
Ποιο ουσιαστικό, ακόμα και αυτό το ραντεβουδάκι για ξεκάρφωμα της ΓΣΕΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου