Αναστάτωση για τον υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ
Το προ-σχέδιο νόμου που προβλέπει πως θα τεθεί σε καθεστώς άμεσης εκκαθάρισης ο ΟΑΣΘ και ο έλεγχος του Οργανισμού θα περάσει στο κράτος, σχολιάζει αρνητικά η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας προκαλώντας την αντίδραση του υπουργείου Μεταφορών που αναρωτιέται αν η ανακοίνωση της ΠΕΔ/ΚΜ έχει να κάνει με «επιλεκτική αμνησία, κομματική σκοπιμότητα ή υπεράσπιση των συνεργατών του ΟΑΣΘ, σε βάρος των πολιτών της Θεσσαλονίκης».
Η ΠΕΔ/ΚΜ καλεί τον υπουργό να αποσύρει το σχέδιο νόμου
Η ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας υποστηρίζει πως έλαβε προ τριών μηνών «ένα ασαφές και αόριστο κείμενο» αμφισβητώντας τον συνολικό σχεδιασμό του Υπουργείου για τις Αστικές Συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Η Ένωση μιλά για «απόκρυψη των σχεδιασμών του κου Υπουργού», «προσπάθεια παραπλάνησης των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης», «περιφρόνηση προς την τοπική κοινωνία, και «οίηση της ''παντοδυναμίας'' που οδηγεί σε ''εκπόνηση σχεδίων'' και διατυπώσεις ''διατάξεων'', το περιεχόμενο των οποίων εμφορείται από αντιλήψεις που δεν συνάδουν με τις αρχές και τους κανόνες μιας δημοκρατικής πολιτείας».
Τέλος, καλεί τον υπουργό «να αποσύρει πάραυτα το κρυφίως κατατεθέν σχέδιό του και να επανέλθει σ' ένα ειλικρινή, αυτή τη φορά, διάλογο με τους Δημάρχους (ΠΕΔ/ΚΜ), τους Επαγγελματικούς και Κοινωνικούς Φορείς της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ, για την χάραξη του μέλλοντος των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης».
Σκληρή απάντηση κύκλων του υπουργείου
Κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών απαντώντας στην ανακοίνωση της ΠΕΔ/ΚΜ, τονίζουν πως «το βασικό ψέμα του συντάκτη της ανακοίνωσης, Δημάρχου Αμπελοκήπων κ. Κυρίζογλου, ήταν ότι δήθεν δεν γνώριζε».
Οι ίδιες πηγές σημειώνουν:
«Ο κ. Κυρίζογλου και οι Δήμαρχοι που συμμετείχαν άκουσαν από τον ίδιο τον Υπουργό να λέει απαντώντας στις παρατηρήσεις τους και κυρίως σε αυτή που διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, ότι αυτό ανήκει στο δεύτερο μέρος του Σχεδίου Νόμου, το οποίο ρυθμίζει τη μεταβατική περίοδο, μέχρι τη λειτουργία των δύο φορέων από τον ΟΑΣΘ».
Σε σχόλιο δε του κ. Κυρίζογλου ότι στα άρθρα του Σ/Ν δεν υπήρχε αρίθμηση, «απαντήθηκε δεύτερη φορά και από τον Νομικό Σύμβουλο του Υπουργού Υποδομών, ότι η αρίθμηση δεν υπήρχε στο Σ/Ν γιατί υπάρχουν και άλλα άρθρα του Σ/Ν τα οποία δεν απεστάλησαν, έχουν σχέση με τον ΟΑΣΘ και δεν αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους Δημάρχους».
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σημειώνουν πηγές του υπουργείου έγινε ειδική μνεία από τον υπουργό Υποδομών ότι« δεν θα έβαζε ποτέ τους Δημάρχους της Θεσσαλονίκης σε δύσκολη θέση, για να εκφράσουν τις θέσεις τους για τον ΟΑΣΘ και γι αυτό η συζήτηση περιλαμβάνει το τμήμα του Σ/Ν που αφορά τους δύο νέους δημόσιους φορείς και το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και όχι τον ΟΑΣΘ και τις μεταβατικές διατάξεις».
»Ακόμη και με απλή ανάγνωση των δύο σχεδίων που δίνει ο κ. Κυρίζογλου στην δημοσιότητα τα παραπάνω είναι εμφανή» υπογραμμίζουν κύκλοι του υπουργείου.
Όσον αφορά το αίτημα του κ. Κυρίζογλου για να ληφθεί πίσω το Σ/Ν «δεν έχει καν νόημα, αφού δεν έχει κατατεθεί στη Βουλή» σημειώνουν.
Συμβουλεύουν τον κ. Κυρίζογλου «να ρωτήσει τους πολίτες του Δήμου του για να τον ενημερώσουν για τον ΟΑΣΘ, που τόσο υπερασπίζεται, ενάντια στη καθημερινότητα και την ταλαιπωρία των πολιτών και του Δήμου του και όλης της Θεσσαλονίκης από τον ΟΑΣΘ.
Θα ήταν φρόνιμο και θα κατανοούσαμε όλοι να μην παίρνει θέση στο τερατούργημα που δημιούργησε η παράταξη του το 1957».
Και καταλήγουν «αλλά με τέτοιο ζήλο υπεράσπισης του ΟΑΣΘ αναρωτιέται κανείς αν πρόκειται για επιλεκτική αμνησία, κομματική σκοπιμότητα ή υπεράσπιση των συνεργατών του ΟΑΣΘ, σε βάρος των πολιτών της Θεσσαλονίκης;».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου