Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Και η ηθική αυτουργία έγκλημα είναι

Και η ηθική αυτουργία έγκλημα είναι

του ΚΛΕΑΡΧΟΥ ΤΣΑΟΥΣΙΔΗ
Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018, ο πρωθυπουργός ασκεί το αναφαίρετο δικαίωμά του να μιλήσει σε εκδήλωση του κόμματός του στη Θεσσαλονίκη.

Για σήμερα, διάφορα ψευδεπίγραφα μορφώματα με άκρως φασίζοντα λόγο, έχουν εξαγγείλει αντισυγκέντρωση στο Λευκό Πύργο, ενώ ένα άλλο ζητά από τους «αληθινούς Μακεδόνες» να πάνε μέσα στο Παλέ ντε Σπορ, στο χώρο δηλαδή της ομιλίας, προφανώς για να στήσουν ακόμη ένα «πανηγύρι».

Πρόκειται για θέμα που αφορά πρωτίστως τη Δικαιοσύνη και την Αστυνομία. Διότι το σκηνικό που εδώ και καιρό στήνεται στη Θεσσαλονίκη, παραπέμπει ευθύτατα στη δολοφονία Λαμπράκη από στελέχη του τότε παρακράτους, με την ανοχή ή και κάτι παραπάνω του επίσημου κράτους.

Ποιοι δεν αντιδρούν; Πρώτος και καλύτερος ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που είχε δηλώσει ότι οι νέοι δεν νοιάζονται για το τι έγινε τότε και τα στελέχη του που δηλώνουν ότι δεν είχαν γεννηθεί τότε!

Τη Δευτέρα, στη Βουλή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης το τελείωσε: ερμήνευσε κατά το δοκούν το φασιστικό σύνθημα που είδαμε στη βραχύβια μαθητική κινητοποίηση για το Μακεδονικό: «Η Δημοκρατία ξεπουλά τη Μακεδονία». Με δραματικό τέμπο εξαίρεσε το κόμμα του από το σύνθημα (και τη Δημοκρατία;) και μας είπε ότι η κυβέρνηση είναι που ξεπουλά τη Μακεδονία με αντίδωρο από τους Ευρωπαίους και Αμερικανούς την απόσυρση του μέτρου περικοπής των συντάξεων.
Η σύνδεση, πέραν του ότι είναι αυθαίρετη, είναι και άκρως επικίνδυνη. Ο κ. Μητσοτάκης αναμάσησε τις καφενειακές ανοησίες, προσδίδοντας το όποιο κύρος διαθέτει σε μια συνωμοσιολογική αντιδημοκρατική αθλιότητα.
Ετσι, ο κ. Μητσοτάκης απέδειξε πόσο αδίστακτός είναι. Ξεπέρασε ακόμη και τους δεδηλωμένους, στο παρελθόν τουλάχιστον, χουντικούς επιτελείς του. Και έκλεισε το μάτι στον συρφετό που βρώμιζε επί αρκετό καιρό τους δρόμους της Θεσσαλονίκης με συνθήματα εθνικιστικά και σαφώς εμφυλιοπολεμικά.

Ο εθνικόφρων Κυριάκος Μητσοτάκης, ωστόσο, παρά την ιερή του αγανάκτηση δεν τόλμησε να καταψηφίσει τη μη περικοπή των συντάξεων. Μολονότι κέκτηται τριών ακαδημαϊκών τίτλων, υπέπεσε σε χονδροειδές ολίσθημα που θα τον κυνηγά για όσο διάστημα θα βρίσκεται ακόμη στην πολιτική. Τάχθηκε με τους «προδότες»… και ψήφισε ένα προϊόν «ανίερης συναλλαγής», όπως του είπε και ο πρωθυπουργός. Γνώριζε ότι στο δίλημμα «Μακεδονία ή συντάξεις», ακόμη κι οι ψηφοφόροι του θα επέλεγαν το δεύτερο, διότι όλοι γνωρίζουν πως το Μακεδονικό, ακόμη και με τη μορφή που του προσδίδουν οι ακροδεξιοί, χάθηκε πριν από 26 χρόνια, με τα καμώματα του Αντώνη Σαμαρά, κόντρα στη βούληση του άλλου Μητσοτάκη, του Κωνσταντίνου…
Αλλά είπαμε, αυτά έγιναν στο παρελθόν! Η ουσία είναι ότι αν αύριο γίνουν επεισόδια από τους ίδιους τραμπούκους που χτύπησαν πολλούς πολίτες, μεταξύ των οποίων και ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, κάποιοι θα είναι οι ηθικοί αυτουργοί. Ο κ. Μητσοτάκης και τα στελέχη του, με όσα είπαν στο παρελθόν (π.χ. ότι ο Τσίπρας δε θα τολμάει να ανέβει στη Θεσσαλονίκη) προτρέπουν τους επαγγελματίες «εθνικόφρονες» να παρανομήσουν.

Η καραμέλα για την ύπαρξη εθνοπροδοτών είναι γλυκιά και επικερδέστατη για τους δεξιούς πολιτικούς. Τη χρησιμοποιούν ακόμη και σε περιπτώσεις όπως η μικρασιατική Καταστροφή την οποία «έχτισαν» από κοινού το παλάτι και το Λαϊκό κόμμα. Η πατρίδα ως έννοια, για μια κοινωνική στρωμάτωση κρατικοδίαιτων πάσης φύσεως, είναι αναπόσπαστα δεμένη με τη γεμάτη τσέπη. Και δεν είναι τυχαίο ότι η ΝΔ αλλά και τα άλλα «πατριωτικά» κόμματα (ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ! κ.λπ.) απέφυγαν να συζητήσουν τις χρηματοδοτήσεις από το εξωτερικό περίεργων εθνικιστικών ομάδων.

Η Συμφωνία των Πρεσπών και η προσπάθεια της κυβέρνησης για επίλυση των διαφορών και με άλλα βαλκανικά κράτη, όπως η Αλβανία, πανικοβάλλει όλους όσοι βιοπορίζονταν ή/και αποκτούσαν πολιτική παρουσία με σημαία εθνικιστική και ρητορεία φασιστική.
Το δυστύχημα είναι ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης, κι όταν δεν προσδοκούν εκλογικά οφέλη, κλείνουν μάτια και αφτιά. Προφανώς και διαβάζουν την ιστορία έως τον Μεσαίωνα, ξεχνώντας τη μοίρα που τους επιφύλαξαν οι κατά καιρούς Αδόλφοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου