ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
«Αναδιαρθρώσεις τύπου ΟΣΕ θα ακολουθήσουν στο σύνολο των ελλειμματικών συγκοινωνιακών φορέων» Γ. Παπακωνσταντίνου, υπουργός οικονομικών
«Δεν πρέπει να κουνάμε συνέχεια το δάχτυλο στους εργαζόμενουςγιατί θα μας κουνήσουν εκείνοι τα πέντε δάχτυλα» Δ. Ρέππας, υπουργός μεταφορών, σε απάντηση προς την παραπάνω δήλωση Παπακωνσταντίνου
Μήπως ήρθε αλήθεια η ώρα να το κάνουμε… Αν
αφήσουμε τη ζωή μας στα χέρια αυτών των επικίνδυνων εγκεφάλων τότε θα
τα χάσουμε όλα. Τα πάντα θα γίνουν αναλώσιμο είδος της πιο ανορθολογικής
πολιτικής. Ο σημερινός παροξυσμός εμπορευματοποίησης των πάντων είναι η
σύγχρονη πολιτική των εταιρειών, των κυβερνήσεων και της εξουσίας σε
όλα τα επίπεδα. Εκεί όπου το παν είναι το χρήμα, όλες οι αξίες, εκτός
από την εμπορευματική, εξαφανίζονται εντελώς. Αποφασίζουνε
με την κοινωνία απούσα για όλα αυτά που την αφορούν άμεσα ώστε να
ικανοποιήσουν τα αιτήματα των οικονομικών - κεφαλαιοκρατικών οργανώσεων.
Να πάρουμε τις δικές μας αποφάσεις σαν κοινωνία υποκαθιστώντας αυτούς που μιλάνε στο όνομά μας από την απέναντι μεριά…
Η μεταφορά είναι κοινωνικό αγαθό και ανθρώπινο δικαίωμα.
Η
ελευθερία των μετακινήσεων αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα, απεριόριστο,
σύμφωνα με την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Επίσης το σύνταγμα κατοχυρώνει το δικαίωμα ελεύθερης κίνησης μέσα στη χώρα και το κράτος -υποθετικά- υποχρεούται να παρέχει τα μέσα για την άσκησή του. Αυτά ωστόσο φαντάζουν φαιδρά στην Ελλάδα του 21ου αιώνα και της παγκοσμιοποίησης… Στην
Ελλάδα που το ήδη κουτσό σιδηροδρομικό δίκτυο ακρωτηριάζεται πλήρως,
στην Ελλάδα που οι ήδη προβληματικές αστικές συγκοινωνίες
συρρικνώνονται, στην Ελλάδα που ξεπούλησε τον αερομεταφορέα της, στην
Ελλάδα που το δημόσιο οδικό δίκτυο εκχωρείται για εκμετάλλευση σε
κατασκευαστικές εταιρίες, σε τράπεζες και σε πολυεθνικές…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου