Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Αποφασίζουν για νέες απεργίες σε AEI - TEI

Την Κυριακή συνεδριάζουν οι διοικητικοί υπάλληλοι-Απεργία τη Δευτέρα και Τρίτη στο ΑΠΘ

Αποφασίζουν για νέες απεργίες σε AEI - TEI

Φωτογραφία αρχείου Τα επόμενα βήματά της στον απεργιακό αγώνα κατά της διαθεσιμότητας θα καθορίσει την Κυριακή η Πανελλήνια Ομοσπονδία Διοικητικών Υπαλλήλων ΑΕΙ - ΤΕΙ, σε συνεδρίαση στη Λάρισα. Αποφασίστηκε απεργία στο ΑΠΘ και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας την προσεχή Δευτέρα και Τρίτη.
 Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Διοικητικών Υπαλλήλων ΑΕΙ - ΤΕΙ θα εξετάσει το ενδεχόμενο συνέχισης της απεργίας και την ερχόμενη εβδομάδα. Με τις αποφάσεις της θα συντονιστεί και ο σύλλογος διοικητικών υπαλλήλων του ΑΤΕΙΘ.

   
Οι σύλλογοι διοικητικών υπαλλήλων του ΑΠΘ και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας αποφάσισαν 48ωρη απεργία τη Δευτέρα και την Τρίτη και γενικές συνελεύσεις την Τετάρτη για τις περαιτέρω κινήσεις τους.
Στο μεταξύ, οι σύλλογοι των εργαζομένων του Πανεπιστημίου Κρήτης, σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο, αποφάσισαν στην επ΄αόριστον αναστολή της λειτουργίας του πανεπιστημίου. Διεκδικούν την άρση της απόφασης περί διαθεσιμότητας διοικητικού προσωπικού των ΑΕΙ και τη διασφάλιση του αυτοδιοίκητου των ΑΕΙ. Θα επιδιώξουν, επίσης τον συντονισμό της δράσης του Πανεπιστημίου Κρήτης με τα άλλα 7 ΑΕΙ που θίγονται άμεσα, αλλά και με όλους τους φορείς, όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
  Επιστολή 38 πανεπιστημιακών υπέρ του συλλογικού αγώνα στην εκπαίδευση
Φωτ.: Ορέστης Σεφέρογλου «Ο συλλογικός αγώνας εκπαιδευτικών, μαθητών, σπουδαστών, οι συντονισμένοι αγώνες των εργαζομένων μπορούν να νικήσουν» προτρέπουν 38 καθηγητές πανεπιστημίου που συνυπογράφουν σχετική ανακοίνωση. Η επιστολή τους κοινοποιείται εν μέσω συνεδριάσεων των διοικήσεων συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών κάθε βαθμίδας για συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων ενάντια στα μέτρα που πλήττουν σοβαρά την παιδεία.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Ο συλλογικός αγώνας εκπαιδευτικών, μαθητών, σπουδαστών, οι συντονισμένοι αγώνες των εργαζομένων μπορούν να νικήσουν.
Ξανά λοιπόν στις επάλξεις του αγώνα. 
Ξανά με τις μελωδίες  των συνθημάτων στις λεωφόρους των διαδηλώσεων.
Με αφορμή την κρίση, και υπό την εποπτεία του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι κυβερνήσεις, επιχειρούν τη μεγαλύτερη υπεραντιδραστική ανασυγκρότηση στους όρους διαπραγμάτευσης  της εργατικής δύναμης –πνευματικής είτε χειρονακτικής- στην Παιδία, στην Υγεία-Πρόνοια, στην παροχή. Το κεφάλαιο, σ’ αντίθεση με τις αντικειμενικές δυνατότητες της εποχής, παίρνει πίσω με καταιγιστικούς ρυθμούς όλες τις κατακτήσεις που με ποταμούς αίματος είχαν κερδίσει οι εργαζόμενοι. 
Αξιοποιώντας τα επιτεύγματα της επιστημονικο-τεχνικής επανάστασης αποκλειστικά προς όφελός του, επιχειρεί να υπαγάγει την επιστήμη αποκλειστικά και μόνο στην κερδοφορία του. Ο στόχος αυτός είναι που καθορίζει αυστηρά τις  βαθύτατα αντιδραστικές αλλαγές που προωθούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την κυβέρνηση, όχι μόνο στα Πανεπιστήμια αλλά συνολικά  στο περιεχόμενο, τη δομή, την οργάνωση και τη διοίκηση όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης: Ένα ταξικά επιλεγμένο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού ρίχνεται στον καιάδα της αγραμματοσύνης, της αμορφωσιάς, της υποκουλτούρας, της κατάρτισης μιας, κάθε φορά, δόσης, της εκμετάλλευσης μέσω της μαθητείας.
Αυτή η σχεδιασμένη, άμεση και ευέλικτη επίθεση του κεφαλαίου σε όλη την έκταση της παιδείας, με το βάθος, την έκταση και τη διάρκειά της, αποτελεί τη μήτρα των αγώνων που ξεσπούν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οφείλουμε να αντιπαλέψουμε την πολιτική αυτή η οποία έρχεται σε ουσιαστική αντίθεση με το παρόν και το μέλλον, με την ίδια τη ζωή των μαθητών, των σπουδαστών και των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για την πολιτική που οδηγεί την κοινωνία σε ένα σύγχρονο μεσαίωνα και μάλιστα την εποχή με τις πρωτόγνωρες δυνατότητες που η ίδια η επιστήμη και η τεχνολογία  δημιουργούν, την εποχή που ο άνθρωπος αντικειμενικά μπορεί να ζει, να εργάζεται και να αμείβεται ουσιαστικά ως σύγχρονος εργάτης – δημιουργός.
"Δεν μπορούμε να λύσουμε προβλήματα χρησιμοποιώντας το ίδιο είδος σκέψης που είχαμε όταν τα δημιουργήσαμε" σημείωνε πριν χρόνια ο Einstein.
Τα σύγχρονα, με άλλα λόγια, προβλήματα δεν μπορούν να λυθούν ούτε μέσα στο ίδιο κοινωνικό πλαίσιο, ούτε φυσικά από τους ίδιους που η πολιτική τους τα δημιούργησε. Πιστεύουμε πως ο συλλογικός αγώνας στην εκπαίδευση, που κινητοποιεί ξεχωριστές ανεπανάληπτες προσωπικότητες αγωνιζόμενων δασκάλων όλων των βαθμίδων, μαθητών και σπουδαστών σε ουσιαστική συμπόρευση για μια απελευθερωτική παιδεία, μπορεί και πρέπει να δυναμώσει. Ο αποφασιστικός αγώνας της ΟΛΜΕ, της ΔΟΕ, και των Πανεπιστημίων, οι συντονισμένοι αγώνες των εργαζομένων μπορούν να νικήσουν! Η νίκη τους θα είναι το ουσιαστικότερο και πιο αισιόδοξο μήνυμα στην κοινωνία, την  ώρα μάλιστα που η αισιοδοξία, η ελπίδα και η αυτοπεποίθηση είναι ανάγκες και αξίες, σε ένα κόσμο που οι αξίες επιχειρείται να εκλείψουν.

Οφείλουμε άρα μπορούμε!
1. Αθανάσιος Κουτίνας Τμήμα Χημίας Παν/μιο Πατρών
2. Δημήτρης Τσουμπελής  Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών 
3. Δημήτρης Αναστασόπουλος Τμήμα Φυσικής Παν/μιο Πατρών
4. Νικόλαος Ματσώκης Τμήμα Βιολογίας Παν/μιο Πατρών
5. Νικόλαος Σπύρου Τμήμα Ηλεκτρολόγων  Παν/μιο Πατρών
6. Σπύρος Κρίβας Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Παν/μιο Πατρών
7. Παναγιώτης Αλεβίζος  Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
8. Ρόνη Αγγελάτου Ιατρική Παν/μιο Πατρών
9. Ανδρέας Τερζής Τμήμα Φυσικής Παν/μιο Πατρών
10. Ευτύχης Παπαδοπετράκης Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
11. Νικόλαος Σάμαρης Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
12. Φιλαρέτη Καρατζόγλου Ζαφιροπούλου Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
13. Γεώργιος Ψαρράς Τμήμα Επιστήμης Υλικών Παν/μιο Πατρών
14. Παύλος Σπυράκης Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπ/τών Παν/μιο Πατρών
15. Θωμάς Χόνδρος Τμήμα Μηχανολόγων Παν/μιο Πατρών
16. Φλορεντία Βάλβη Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
17. Χαράλαμπος Ζαγούρας Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
18. Δημήτριος Ηλιόπουλος  Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
19. Παναγής Καραζέρης Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
20. Φίλιππος Αλεβίζος Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
21. Τζόγια Καππάτου Τμήμα Μαθηματικών Παν/μιο Πατρών
22. Αλέξανδρος Χρύσης Πάντειο Πανεπιστήμιο
23. Γιώργος Μανιάτης Πανεπιστήμιο Αθηνών
24. Γιώργος Κάργας Γεωπονικό Παν/μιο
25. Γιάννης Μαΐστρος  Ε.Μ.Π.
26. Γεώργιος Ζερβουδάκης ΑΤΕΙ, Μεσολογγίου
27. Δημήτριος Σπαρτινός Τμήμα Χημ. Μηχ. Παν/μιο Πατρών
28. Ιωάννα Παπαγεωργίου Τμήμα Φιλολογίας Παν/μιο Πατρών
29. Δημήτριος Πατέλης Πολυτεχνείο Κρήτης
30. Γιώργος Ρούσης  Πάντειο Πανεπιστήμιο
31. Ζέρβας Μάκης Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
32. Γιώργος Γρόλιος  ΠΤΔΕ Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νίκης
33. Λιάμπας Τάσος ΠΤΔΕ Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νίκης
34 Περικλής Παυλίδης ΠΤΔΕ Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νίκης
35. Αθανάσιος Μανιάτης  Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών
36. Ευθύμιος Μπόκαρης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 
37. Χρήστος Γεωργίου Τμήμα Βιολογίας Παν/μιο Πατρών
38. Σωτήρης Παναγιώτης Τμήμα Κοινωνιολογία, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου