Αποκαλύψεις για τους «χρυσούς» μισθούς της πρώην διοίκησης του ΟΑΣΘ
Απάντηση με… αποκαλύψεις για τους παχυλούς μισθούς που έπαιρναν τα μέλη του πρώην διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ δίνει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» για τον ΟΑΣΘ.
«Σας το είπαμε και δεν μας πιστέψατε… Θα σας το ξαναπούμε: Αγαπητοί εραστές του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού τομέα και της σπατάλης των χρημάτων του ελληνικού λαού, θα πιείτε το ποτήρι των αποκαλύψεων του ΟΑΣΘ, μέχρι την τελευταία σταγόνα, όποιο επικοινωνιακό τερτίπι και αν χρησιμοποιήσετε…Τις τελευταίες ημέρες, ενόψει ΔΕΘ, οι “έγκριτες” εφημερίδες της ΝΔ και οι φιλικές της ιστοσελίδες στη συνέχεια, επιχειρούν τη δημιουργία αρνητικού κλίματος για την “κακή” “κομματική” νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ. Δηλαδή, για τη νέα διοίκηση που έχει αναλάβει 3 εβδομάδες, έναν οργανισμό διαλυμένο που ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς εξήντα χρόνια» αναφέρει το υπουργείο.
Απαντώντας στο δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής που έχει τίτλο «Πόσο θα πληρώσουμε τον άμισθο … Παππά στον κρατικό ΟΑΣΘ» το υπουργείο απαντάει:
«Όποιος διαβάσει το άρθρο μένει εντυπωσιασμένος από τον ζήλο της εφημερίδας ‘Ελεύθερος Τύπος» να αποκαλύψει που ενοικίασε διαμέρισμα ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, να προχωρήσει σε έρευνα για το αν η πολυκατοικία είναι νεόδμητη (φανταζόμαστε ότι θα επισκέφτηκε και την υπηρεσία δόμησης, για να διαπιστώσει ότι το «νεόδμητο» είναι του 1975, παρότι δεν το αναφέρει), να επιστρατεύσει ακόμη και μεσίτες, όπως γράφει, για να πληροφορηθεί πόσο κοστίζει το ενοίκιο στην περιοχή που βρίσκεται το εν λόγω διαμέρισμα (400 – 450€ το μήνα το κοστολόγησε ο μεσίτης). Τέτοια δημοσιογραφική έρευνα σπάνια γίνεται σε τέτοιες εποχές και για αυτό είναι άξια συγχαρητηρίων και η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ και οι εφημερίδες που τις τελευταίες τρεις εβδομάδες ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα οικονομικά μεγέθη και τα έξοδα του ΟΑΣΘ και οι αντίστοιχες ιστοσελίδες και η ΝΔ και οι πολιτικοί που είναι φιλικοί στα εν λόγω μέσα μαζικής ενημέρωσης» αναφέρει το υπουργείο.
Οι «χρυσοί» μισθοί στον κρατικοδίαιτο ΟΑΣΘ
Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο προχωρά και στη δημοσιοποίηση του μισθού που λάμβανε ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης.
«Ο απερχόμενος Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, κ. Στεφανίδης, δεν αμειβόταν με 4000€ μικτά, όπως δημοσιεύει ο Ε.Τ. της Κυριακής αλλά με 7.560,71€ μικτά κάθε μήνα. Η αμοιβή δε του απερχόμενου Προέδρου του ΟΑΣΘ ήταν καθορισμένη επί των καθαρών απολαβών του. Μια ακόμη καινοτομία του ΟΑΣΘ των 60 χρόνων. Δηλαδή δεν καθοριζόταν οι μικτές απολαβές στη σύμβαση του με τον ΟΑΣΘ αλλά οι καθαρές απολαβές. Όταν ανέβαινε η φορολογία, οι ασφαλιστικές εισφορές και τα υπόλοιπα που πληρώνουν ΟΛΟΙ, οι Έλληνες, ΟΛΟΙ, στην αμοιβή του Προέδρου του ΟΑΣΘ, απλά ανέβαιναν οι μικτές αποδοχές, για να μείνουν οι καθαρές αποδοχές σταθερές. Καθαρά πράγματα. Διασφαλισμένα τα κέρδη των μετόχων και οι καθαρές αποδοχές του Προέδρου.
Προφανώς καλύπτονταν τα έξοδα μετακίνησης και ένα πολυτελέστατο αυτοκίνητο, τα κλειδιά του οποίου παρέδωσε ο απερχόμενος Πρόεδρος. Και προφανώς 100€ κάθε ημέρα που ήταν εκτός έδρας, όπως και τα υπόλοιπα μέλη του απερχόμενου Δ.Σ. Ο απερχόμενος Αντιπρόεδρος του ΟΑΣΘ, δεν αλειβόταν με 3000€ μικτά, όπως δημοσιεύει ο Ε.Τ. της Κυριακής αλλά με 5.348,46€ μικτά κάθε μήνα.» αναφέρει το υπουργείο Υποδομών.
Επίσης στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται «τα απερχόμενα μέλη του Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, δεν αμείβονταν με 800 μικτά συν 100€ για κάθε συνεδρίαση έκαστος, όπως δημοσιεύει ο Ε.Τ. της Κυριακής αλλά δύο μέλη με 2.174,08 € μικτά, ένα μέλος με 2.165,11 € μικτά, ένα μέλος με 2.117,70 € μικτά, ένα μέλος με 2.089,71 € μικτά, ένα μέλος με 2.077,96 € μικτά, ένα μέλος με 2.005,61€ μικτά, ένα μέλος με 1.967,82 € μικτά, δύο μέλη με 1.236,25 € μικτά και δύο με 1.087,75 € μικτά. Η μικτή δαπάνη του νέου Δ.Σ. δεν ξεπερνά μηνιαίως μικτά τα 7.200 €, ενώ το ποσό για το σύνολο των μελών του απερχόμενου Δ.Σ. ήταν 34.329,24 €».
«Πρώτα οι μέτοχοι μετά οι εργαζόμενοι»
Επίσης το υπουργείο αναφέρει ότι «το νέο Δ.Σ. προχώρησε σε μια ακόμη απαράδεκτη απόφαση, για τα 60 χρόνων έθιμα και διαδικασίες του ΟΑΣΘ. Τα μέλη του Δ.Σ. να πληρώνονται μόνο αν έχουν πληρωθεί ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Απαράδεκτο. Τόσα χρόνια πληρώνονταν οι μέτοχοι και τα μέλη του Δ.Σ. πρώτα».
«Δεν θα μείνει καμία γωνιά του ΟΑΣΘ που δεν θα μάθουν οι πολίτες, τι, από ποιούς, πόσο κόστιζε και τι γινόταν εξήντα χρόνια. Δεν θα παίξουμε με τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης. Οι Θεσσαλονικείς γνωρίζουν. Παραλάβαμε έναν οργανισμό, διαλυμένο, που κυκλοφορούσαν μόλις 245 λεωφορεία και ήδη κυκλοφορούν, εντός τριών εβδομάδων, περισσότερα από 380» καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου