Η ΔΕΗ διαφημίζεται
Πολύφημος
Σάλος
(δεν) έχει ξεσπάσει μετά την είδηση ότι η ΔΕΗ ξόδεψε τρία εκατομμύρια
ευρώ για να διαφημίσει το μονοπώλιο της στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Μετά από έγγραφο που απέστειλε στη βουλή ο διευθύνων σύμβουλος της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού Αρθούρος Ζερβός, η απόφαση για την δημόσια προβολή των υπηρεσιών της εταιρίας πάρθηκε τον Αύγουστο του 2012. Την ίδια περίοδο που το ένα μετά το άλλο σπίτια, ιδρύματα και μικροεπιχειρήσεις έμεναν χωρίς ρεύμα.
Μετά από έγγραφο που απέστειλε στη βουλή ο διευθύνων σύμβουλος της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού Αρθούρος Ζερβός, η απόφαση για την δημόσια προβολή των υπηρεσιών της εταιρίας πάρθηκε τον Αύγουστο του 2012. Την ίδια περίοδο που το ένα μετά το άλλο σπίτια, ιδρύματα και μικροεπιχειρήσεις έμεναν χωρίς ρεύμα.
Τα σποτάκια της ΔΕΗ με τους χαρούμενους εργάτες, τις μπουλντόζες που σκάβουν και τα πολύχρωμα γιλέκα έκαναν πριν από μερικές εβδομάδες την εμφάνιση τους στους τηλεοπτικούς δέκτες, προκαλλώντας μια εύλογη απορία. Για ποιο λόγο ένα μονοπώλιο έχει ανάγκη να διαφημίσει τις υπηρεσίες του;
Πριν από μερικές μέρες η ΔΕΗ ζήτησε νέα αύξηση των τιμολογίων, επικαλλούμενη τα μεγάλα ελλείμματα της επιχείρησης, ενώ πάνω από τους μισούς καταναλωτές έχουν αναγκαστεί να στραφούν στο ήδη πανάκριβο ηλεκτρικό ρεύμα για να ζεσταθούν εξαιτίας του διπλασιασμού της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης.
Πάνω από 700.000 είναι τα αιτήματα διακανονισμού για τις οφειλές ιδιωτών ενώ κανείς ακόμη δεν έχει ασχοληθεί με τις αποκαλύψεις του προέδρου της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Φωτόπουλου για τις απαλλαγές δεκάδων μεγαλοεπιχειρηματιών και καναλαρχών από το χαράτσι των ακινήτων.
Αυτό θα ήταν ένα πολύ καλό κόνσεπτ για την τρέχουσα διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ. Αρκεί να μάθουμε και ποιος είναι αυτός που ανέλαβε να την διαφημίσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου