Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Ένας καθηγητής για τέσσερα σχολεία


Ένας καθηγητής για τέσσερα σχολεία


Τον θεσμό του delivery εφαρμόζει από τον προσεχή Σεπτέμβριο στα σχολεία το υπουργείο Παιδείας, όπως προκύπτει από non paper που έστειλε στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τον υπολογισμό των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Σύμφωνα με τις εντολές του υπουργείου Παιδείας, ένας εκπαιδευτικός «θα μπορεί να διατεθεί μέχρι και σε τέσσερα σχολεία για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου», το οποίο πλέον θα υπολογίζεται με βάση το νέο ωράριο, αλλά και το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα που φέρνει τα πάνω κάτω στη λειτουργία των σχολείων. Και τα δύο γίνονται δεξαμενές τροφοδοσίας του προγράμματος κινητικότητας, δηλαδή απολύσεων, αφού αναμένεται να κατασκευάσουν χιλιάδες υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.


Ο επισκέπτης καθηγητής, που θα καλύπτει έως και τέσσερα σχολεία, «θα λογίζεται ότι έχει οργανική θέση στο σχολείο στο οποίο διδάσκει τις περισσότερες ώρες». Κάτι τέτοιο θα έχει δραματικές συνέπειες τόσο για τον ίδιο όσο και για τους μαθητές του, ενώ υπονομεύει απόλυτα την εκπαιδευτική διαδικασία, που δεν περιορίζεται μόνο στη διδασκαλία ενός μαθήματος.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θ. Κοτσιφάκης, ζητεί την άμεση ανάκληση των ωρολόγιων προγραμμάτων, τονίζοντας ότι δεν έχουν καμία νομική υπόσταση. Ταυτόχρονα, η συνδικαλιστική ηγεσία των καθηγητών καλεί τις τοπικές ενώσεις των καθηγητών να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ώστε να μην υπολογιστούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες με βάση τα νέα προγράμματα.

Συντονισμός ΟΛΜΕ - ΟΙΕΛΕ


Στο μεταξύ χθες πραγματοποιήθηκε συνάντηση των προέδρων της ΟΛΜΕ, Θ. Κοτσιφάκη, και της ΟΙΕΛΕ, Μ. Κουρουτού. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεργαστούν σε όλα τα επίπεδα, θέτοντας το δυναμικό των δυο ομοσπονδιών σε πλήρη κινητοποίηση. Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υφυπουργός, Σ. Κεδίκογλου, συνεχίζει το θέατρο του παραλόγου, δηλώνοντας στους σχολικούς συμβούλους εκπαιδευτικών Μουσικής ότι η πολιτική ηγεσία θα αντιμετωπίσει με σκεπτικισμό το προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα, το οποίο δεν ήξερε από πού βγήκε και θα υποστηρίξει προτάσεις προς όφελος των μαθητών...
Π.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου