Η απάντηση από το ΠΛΑΙΣΙΟ στο άρθρο του ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ "ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΝΟΜΟΙ"
Στo ΠΛΑΙΣΙΟ είμαστε 1.100 άνθρωποι που οδηγούμε την εταιρία μπροστά και που έχουμε καταφέρει να διατηρούμε μια νοικοκυρεμένη επιχείρηση και μια από τις πιο υγιείς στην Ελλάδα. Σε συνέχεια λοιπόν, των όσων ακούγονται και γράφονται τις τελευταίες ημέρες, απευθυνόμενοι στους συναδέλφους μας και στους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες που μας επιλέγουν όλα αυτά τα χρόνια, παραθέτουμε τα πραγματικά στοιχεία που αφορούν στην εργασιακή μας στρατηγική:
1. Ο εισαγωγικός μισθός του Πλαισίου είναι 64% πάνω από τον βασικό
2. Παρ’ όλη την κρίση, όπου πλειοψηφία επιχειρήσεων μειώνει συστηματικά το προσωπικό τους, το Πλαίσιο έχει αυξήσει τις θέσεις εργασίας
3. Το 2013, το 51% του προσωπικού καταστημάτων πήρε συμπληρωματικό bonus
4. Οι απασχολούμενοι με 8ωρο συνάδελφοι στο Πλαίσιο αποτελούν τη βάση της σωστής εξυπηρέτησης και εξού και αποτελούν το 95% του προσωπικού καταστημάτων (ποσοστό δραματικά μεγαλύτερο από το μέσο όρο της αγοράς)
5. Το 95% του Top Management έχει βγει μέσα από την εταιρία, ξεκινώντας ως πωλητής, τεχνικός, αποθηκάριος ή κατευθείαν από το Πανεπιστήμιο ως management trainee – γεγονός που πηγάζει από τη συστηματική επένδυση σε εκπαίδευση και προγράμματα εξέλιξης συνεργατών
Και κάποια πράγματα που θεωρούνται προφανή, αλλά εν μέσω κρίσης δεν είναι δυστυχώς καθόλου δεδομένα:
1. Το Πλαίσιο δεν έκανε ποτέ καμία μείωση μισθού, εν αντιθέσει με τις αλλεπάλληλες μειώσεις που έχουν υποστεί η πλειοψηφία των εργαζομένων στη πατρίδα μας
2. Το Πλαίσιο δεν έκανε ποτέ περικοπές προσωπικού, και πάλι αντίθετα με την Ελληνική πραγματικότητα, ακόμα και σε έτη που η κερδοφορία μας ήταν οριακή
Και τέλος όσον αφορά στο ζήτημα των 4-ώρων.
Θα ήταν το λιγότερο απερίσκεπτο να απολύσει κανείς 8-ωρους συνεργάτες, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς 110 ώρες εκπαίδευσης, έχουν περάσει όλα τα τεστ και είναι επαγγελματίες (βιοπορίζονται δηλαδή από αυτή τη δουλειά), για να πάρει 4-ωρους οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι φοιτητές και εργάζονται περιστασιακά για προυπηρεσία και «χαρτζιλίκι».
Να χάσουμε, δηλαδή, έναν έμπειρο και επαγγελματία συνεργάτη και να πληρώσουμε το κόστος της αποζημίωσης, για να προσλάβουμε δύο άπειρους συνεργάτες, να διπλασιάσουμε το κόστος εκπαίδευσης και να διατρέχουμε το τεράστιο ρίσκο ανά πάσα στιγμή ο 4-ωρος να φύγει είτε για μια άλλη ευκαιριακή δουλειά ή απλά για διακοπές...
Και όλο αυτό σε μια εταιρία που η άριστη εξυπηρέτηση είναι η κύρια στρατηγική της!
Σε καμία περίπτωση.
Τα παραπάνω δίνουν την πλήρη και σαφή εικόνα για το Πλαίσιο, μακριά από παιχνίδια εντυπωσιασμού, μένοντας απλά στην ουσία.
Το επίμαχο άρθρο ΕΔΩ και ΕΔΩ
Το επίμαχο άρθρο ΕΔΩ και ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου