Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ-2

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ-2 

ΔΗΜ.ΚΑΝΟΝΙΔΗΣ
Παναγίτσα μου ξέρεις πόσο καλό παιδί είμαι…τρώω όλο το φαγητό μου, διαβάζω τα μαθήματά μου, και στο ποδόσφαιρο είμαι σούπερ…ο μπαμπάς μου λέει..'' τύφλα νάχει ο Μήτρογλου…''θέλει να με κάνει Ολυμπιακό, αλλά εγώ θέλω να πάω αν μεγαλώσω στον ΠΑΟΚ, γιατί εκεί είναι προπονητής ένας κύριος φίλος σου, γιατί όλο λέει..’’η Παναγία μας βοήθησε και κερδίσαμε…’’
Σήμερα εκεί που παίζαμε ποδόσφαιρο περνούσαν κάτι κύριοι από εκεί…ένας από αυτούς με γυαλιά, μας πήρε την μπάλα, και ήθελε να μας μιλήσει…εμείς δεν θέλαμε να τον ακούσουμε,γιατί θα μας χαλούσε το παιχνίδι... αυτός ο κύριος όποτε εμφανιζόταν στην τηλεόραση, ο παππούς μου έλεγε…’’πάλι παπαριές θα ακούσουμε…’’ αλλά εγώ δεν ήξερα τι είναι οι παπαριές…μάλλον καλό θα είναι, γιατί ο θείος μου ο χωροφύλακας, μόλις τελείωνε τις παπαριές αυτός ο κύριος έλεγε…’’μια χαρά τα είπες λεβέντη μου..!!!!!’’…και δώστου να χειροκροτεί..
Αυτός λοιπόν ο κύριος μας μιλούσε…μας μιλούσε…αλλά εμείς δεν καταλαβαίναμε τίποτα από αυτά που μας έλεγε…τον ακούγαμε σιωπηλοί, και αυτός ήταν όλο χαρά..έλαμπε το πρόσωπό του…μάλλον νόμιζε πως μας μάγεψε…και ήταν και κάτι κάμερες εκεί, και όση ώρα μας μιλούσε ο κύριος με τα γυαλιά τραβούσαν..τραβούσαν…και εμείς βαριόμασταν…αλλά μας είπαν να μη κουνηθούμε. και όταν τελείωνε θα μας έδιναν μια καινούρια μπάλα…και μετά ο κύριος με τα γυαλιά, τελειώνοντας είπε στο Νικόλα..’’αυτά που άκουσες να πάς να τα πεις στον μπαμπά σου…’’αλλά ο μπαμπάς του Νικόλα πήγε να δουλέψει στον Καναδά επειδή εδώ δεν έβρισκε δουλειά …και εγω μέσα μου ρωτούσα, γιατί αυτά δεν τα λέει στους μεγάλους, και τα είπε σε εμας που δεν καταλαβαίνουμε από αυτά???? Μάλλον επειδή τη μπάλα που υποσχέθηκαν να μας δώσουν εμάς , δεν την θέλουν οι μεγάλοι…τι να την κάνουν άλλωστε???..και όταν τελείωσε χαρούμενοι που θα συνεχίζαμε το παιχνίδι όλοι χειροκροτήσαμε ..και εγώ θυμήθηκα το θείο μου και τον παππού μου και φώναξα…’’μπράβο λεβέντη μου..ωραίες παπαριές μας είπες….’’
Τα χειροκροτήματά μας τα διέκοψε η φωνή ενός κυρίου προς τις κάμερες….κάτ….κάτ….κάτ…
Παγώσαμε…ο κύριος και η παρέα του τα μάζεψαν και φύγανε…ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΑΣ ΔΩΣΑΝΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ… 
Καληνύχτα Παναγίτσα μου ..φιλάκια στο Χριστούλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου