Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Ν. Φίλης: Ούτε η κυβέρνηση ούτε εγώ θα κάνουμε δώρο την παραίτησή μου στον Κ. Μητσοτάκη

Ν. Φίλης: Ούτε η κυβέρνηση ούτε εγώ θα κάνουμε δώρο την παραίτησή μου στον Κ. Μητσοτάκη

 Eurokinissi
"Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΝΔ ζητά την παραίτησή μου. Τώρα, που ο κ. Μητσοτάκης έχει αγκαλιάσει το ακροδεξιάς κατεύθυνσης κίνημα «Παραιτηθείτε» είναι φυσιολογικό να εντάσσει και τη δική μου παραίτηση στο γενικότερο αίτημά του. Ούτε η κυβέρνηση ούτε εγώ προσωπικά σκοπεύουμε να προσφέρουμε αυτό το δώρο στον κ. Μητσοτάκη". Με τον ξεκάθαρο αυτό τρόπο απαντά ο υπουργός Παιδείας στο αίτημα της Νέας Δημοκρατίας να παραιτηθεί, κατηγορώντας τον ότι με τις δηλώσεις του για το κίνημα "Παραιτηθείτε" δημιουργεί "σοβαρό πρόβλημα Δημοκρατίας".

Σε ανακοίνωσή της νωρίς σήμερα η ΝΔ είχε υποστηρίξει ότι "ο κ. Φίλης ξεπέρασε κάθε όριο, ακόμη και για αυτήν την ιδεοληπτική και ανίκανη κυβέρνηση στην οποία μετέχει", κάνοντας λόγο για "προκλητική δήλωση" του υπουργού Παιδείας περί ορίων συνταγματικής ανοχής για τις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις του κινήματος ‘παραιτηθείτε'". "Ο υπουργός Παιδείας θα πρέπει να συμβολίζει τον πλουραλισμό και το σεβασμό στη διαφορετική άποψη. Οφείλει να ζητήσει συγνώμη και να παραιτηθεί αμέσως" είχε ζητήσει.

Υπενθυμίζεται ότι ο Νίκος Φίλης, μιλώντας χθες στον Alpha 9,89, είχε δηλώσει μεταξύ άλλων: "Θα υπάρχει υπονόμευση με ‘κινήματα κατσαρόλας'. Το κίνημα ‘παραιτηθείτε' είναι κίνημα στα όρια της συνταγματικής ανοχής. Είναι μία κίνηση χωρίς ονοματεπώνυμο. Να δούμε τι θέλουν ακριβώς", σημειώνοντας ωστόσο πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να διαδηλώνει σε μια Δημοκρατία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου