Τι προκάλεσε η πρωτοβουλία Σπίρτζη στη Θεσσαλονίκη
«Τέλος διαδρομής» για τον ΟΑΣΘ, όχι για την κοινωνία
Πλήκα Μαρούλα
Μεγάλη αναστάτωση φαίνεται να επικρατεί στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Το σχέδιο νόμου του Χρήστου Σπίρτζη για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, που είδε το φως της δημοσιότητας, κάνει εμφανή την πρόθεση της κυβέρνησης να αποκτήσει η πόλη δημόσια αστική συγκοινωνία, κάτι που αντιπαλεύουν η διοίκηση και οι εργαζόμενοι στον ιδιότυπο αυτόν οργανισμό.
Έναν οργανισμό που πλασάρεται ως ιδιωτικός, αλλά λαμβάνει πακτωλό χρημάτων από το Δημόσιο και που έχει εξασφαλισμένα κέρδη για τους μετόχους του ακόμη και όταν «το ταμείον είναι μείον». Έναν οργανισμό που το μετοχολόγιό του παραμένει «επτασφράγιστο μυστικό», στον οποίο βασιλεύει η οικογενειοκρατία, που η μεγάλη μερίδα των εργαζομένων του είναι και μέτοχοι, που παρέχει κακής ποιότητας υπηρεσίες, που πληρώνει παχυλά ενοίκια για ακίνητα που νοικιάζει από μια άλλη εταιρεία, τον Ηρακλή που ανήκει και αυτή σε μετόχους του ΟΑΣΘ, που... που...